söndag 29 december 2013

Blogguppdatering

Its alive !

För det första vill jag börja detta inlägg med att be om ursäkt för bloggens i närmaste döda profil under December månad. 
Jag har varit begravd i arbete, både det jag får betalt för, men även med att översätta hela bloggen till en engelsk motsvarighet vilket har tagit både tid och ork. 
Jag har dock lika flitigt som förr glufsat frysta laktosprodukter och hart numera bunkrat upp ett antal recensioner.



Dessa kommer dock behövas i framtiden då jag tyvärr kommer tvingas till att skära ned på antalet uddateringar / vecka till en.
Detta då jag liksom många andra gillar att lyfta tunga saker, men gärna vill se måttligt ut till sommarens mer lättklädda klädkod och därför kommer ge mig på en "deff" vilket även innebär att jag under 4 månader kommer begränsa mitt glassintag utav kaloriskäl.

Sammanfattar ganska bra bad jag vill förmedla.

Publiceringsdatumet för recensionerna kommer ändras till måndagar i samband med detta, dock kommer jag börja fylla bloggen med diverse nyheter från glassens underbara värld för att kompensera detta.

/Glassgurun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar