lördag 24 augusti 2013

Vad vill ni se i bloggen ?

Hej alla ( läsare ? ) !

Då denna blogg ännu kan sägas ligga i sin vagga med världen framför sig ställer jag er nu frågan, vad vill ni se mer av och läsa om på bloggen. Jag vill som sagt kunna leverera den mest högkvalitativa läsning mina arma fingrar förmår skriva, och de som bäst vet vad ni vill läsa om är förstås .... ni själva.

Så innan bloggen slår in på ett bestämt spår och sedan har svårt att byta riktning, vad vill ni se ?

Mer information om tillverkaren, någon ny sektion eller avdelning ni tycker saknas, kanske ett annat färgschema typsnitt eller design ?

Jag är helt öppen för era förslag under den kommande veckan, så om ni känner för det, överrumpla mig med era idéer på hur glassgurun skall transformeras till Sveriges överlägset glassigaste blogg !

/Glassgurun





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar